A kocka és a vasorrú
2105: A kocka
Az alapmodell további fejlesztése eredményezte ezt az autót. A beépített fejtámlák a megnövelt méretű első és hátsó fényszórók a széria fékrásegitő mind a biztonságot szolgálják. Teljesen átdolgozták a motort. Az eddigi láncos vezérműhajtást fogasszijra cserélték, átdolgozták a dugattyú konstrukcióját. Új az un. Ózon karburátor ( a második torkot az eddig alkalmazott mechanikus karokkal ellentétben az első torokban fellépő vákum nyitja ) és a gyújtás terhelésfüggő vákumos szabályozása. Ez az autó a legendás VFTS versenyautó alapja.
2107: A vasorrú
Természetesen nem maradhatott ki a modernizálás folyamatából az ezerötös sem. A krómozott diszléceket az autó elejére koncentrálták igy kapta a vasorrú becenevet. Az utcai használatra is megkapta az ötsebességes váltót. A klasszik modellcsalád legjobb szériája. Erős, elegáns, mégis sportos. 1500 köbcentihez tartozó 73 lóerejével minden további nélkül otthagy a piros lámpánál egy Suzukit (régi swift).
|